If you have shopped with us before, please enter your details below. If you are a new customer, please proceed to the Billing section.
Username or email *
Password *
Remember me Lost your password?
Login
If you have a coupon code, please apply it below.
Coupon:
Apply coupon
First name *
Last name *
Company name (optional)
Country / Region *Croatia
Street address *
Apartment, suite, unit, etc. (optional)
Town / City *
State / County *
Postcode / ZIP *
Phone *
Email address *
Davčna številka (optional)vpis davčne številke omogoča oprostitev plačila DDV za zavezance
Ship to a different address?
Order notes (optional)
Neposredno bančno nakazilo
Izvedite plačilo neposredno na naš bančni račun. Prosimo, uporabite ID naročila kot referenco za plačilo. Vaše naročilo ne bo odposlano, dokler se sredstva ne prikažejo na našem računu.
Vaši osebni podatki bodo uporabljeni za obdelavo vaših navodil, podporo vašemu iskustvu na tej spletni strani in v druge namene, opisane v naši privacy policy.
Verzija: 1.1 Datum stupanja na snagu: 18. kolovoza 2025.
1.1. Ovi Opći uvjeti poslovanja (dalje: Uvjeti) uređuju sve poslovne odnose između tvrtke DELACCO d.o.o., sa sjedištem na adresi Čabdin 53, 10450 Jastrebarsko, OIB: 61037617977 (dalje: Prodavatelj) i kupaca koji su pravne osobe ili fizičke osobe koje obavljaju registriranu djelatnost (obrtnici, samostalne djelatnosti) (dalje: Kupac).
1.2. Ovi Uvjeti primjenjuju se na sve narudžbe, ponude, isporuke i ugovore sklopljene putem web trgovine Prodavatelja (delacco.hr), putem e-maila, telefona ili drugih kanala komunikacije.
1.3. Poslovni model Prodavatelja je isključivo veleprodaja (B2B). Prodavatelj ne sklapa ugovore s potrošačima (fizičkim osobama koje djeluju izvan svoje trgovačke, poslovne ili profesionalne djelatnosti). Odredbe Zakona o zaštiti potrošača ne primjenjuju se na poslovne odnose regulirane ovim Uvjetima.
1.4. Slanjem narudžbe Prodavatelju, Kupac potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima i da ih u cijelosti prihvaća.
2.1. Proizvodi i cijene istaknuti na web stranicama Prodavatelja smatraju se pozivom na ponudu, a ne obvezujućom ponudom Prodavatelja.
2.2. Ugovor o kupoprodaji smatra se sklopljenim u jednom od sljedećih trenutaka: a) Kada Kupac pismeno (e-mailom) prihvati službenu ponudu Prodavatelja. b) Kada Prodavatelj pismeno (e-mailom) potvrdi narudžbu koju je Kupac poslao putem web trgovine ili drugih kanala.
2.3. Prodavatelj zadržava pravo odbiti narudžbu ili ponudu Kupca bez posebnog obrazloženja, osobito ako Kupac ne zadovoljava kriterije poslovnog subjekta iz Članka 1.3.
3.1. Sve cijene izražene su u eurima (€) i ne uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), koji se obračunava i iskazuje zasebno na ponudi i računu.
3.2. Plaćanje se vrši virmanski, na temelju ponude ili predračuna koji dostavlja Prodavatelj. Iznimno, mogući su i drugačiji uvjeti plaćanja ako su izričito dogovoreni između stranaka.
3.3. U slučaju narudžbe robe koja nije na skladištu Prodavatelja, Prodavatelj ima pravo zatražiti uplatu predujma u iznosu od 30-50% vrijednosti narudžbe, dok se ostatak plaća prije isporuke, osim ako nije drugačije dogovoreno.
3.4. U slučaju kašnjenja s plaćanjem, Prodavatelj ima pravo obračunati zakonske zatezne kamate.
4.1. Rokovi isporuke navedeni na ponudi su informativnog karaktera i nisu fiksni, osim ako je izričito i pismeno ugovoreno da se radi o fiksnom roku koji je bitan sastojak ugovora.
4.2. U slučaju kašnjenja isporuke koje nije uzrokovano krivnjom Prodavatelja (npr. kašnjenje proizvođača, transporta, carinjenja), Prodavatelj će o tome bez odgađanja obavijestiti Kupca. Kupac u tom slučaju nema pravo na automatski raskid ugovora, već je dužan Prodavatelju ostaviti naknadni primjereni rok za ispunjenje.
4.3. Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca u trenutku predaje robe dostavnoj službi ili prijevozniku. Prodavatelj ne odgovara za oštećenja nastala u transportu.
5.1. S obzirom na to da se radi o B2B odnosu, Kupac nema opće pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat robe koje je predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača.
5.2. Povrat robe je moguć isključivo i samo pod sljedećim kumulativnim uvjetima: a) Ako je za to dobiveno prethodno pismeno odobrenje Prodavatelja. b) Ako se radi o standardnom proizvodu koji je u trenutku narudžbe bio raspoloživ na skladištu Prodavatelja u Jastrebarskom. c) Ako je roba nekorištena, neoštećena i u originalnoj, neoštećenoj ambalaži.
5.3. Povrat robe NIJE MOGUĆ u sljedećim slučajevima: a) Za sve proizvode koji se po narudžbi Kupca povlače s centralnih skladišta dobavljača. b) Za sve specijalne proizvode, proizvode koji se konfiguriraju po zahtjevu Kupca (npr. viličari s odabranim opcijama) ili se proizvode prema specifičnoj narudžbi. c) Ako je proizvod korišten, montiran, oštećen ili nije u originalnoj ambalaži.
5.4. U slučaju odobrenog povrata, sve troškove transporta i manipulacije snosi Kupac. Prodavatelj zadržava pravo umanjiti iznos povrata za trošak ponovnog skladištenja u iznosu od 15% vrijednosti robe.
6.1. (Obveze Kupca pri preuzimanju) Kupac je dužan prilikom preuzimanja detaljno pregledati robu u prisutnosti dostavljača. Sva vidljiva oštećenja na ambalaži ili samom proizvodu, koja su mogla nastati u transportu, Kupac je dužan odmah reklamirati dostavljaču i unijeti u primopredajni dokument (teretni list, zapisnik). Potpisivanjem primopredajnog dokumenta bez napomene, Kupac potvrđuje da je robu preuzeo u naizgled neoštećenom stanju. Prodavatelj ne odgovara za oštećenja nastala u transportu koja nisu evidentirana na ovaj način, jer propustom Kupca gubi mogućnost regresa prema prijevozniku.
6.2. (Skriveni nedostaci) Za nedostatke koji se ne odnose na transportna oštećenja i koji nisu bili vidljivi prilikom preuzimanja (skriveni nedostaci), Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja pisanim putem odmah po njihovu otkrivanju, uz detaljan opis i fotografije.
6.3. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pojave nakon isteka 6 mjeseci od isporuke robe, osim ako za pojedini proizvod nije dan duži jamstveni rok.
6.4. U slučaju pravovremene i opravdane reklamacije za nedostatke za koje odgovara Prodavatelj, Prodavatelj će po vlastitom izboru: popraviti neispravnu robu, zamijeniti je novom ili odobriti razmjerno sniženje cijene.
7.1. Sva isporučena roba ostaje u isključivom vlasništvu Prodavatelja sve dok Kupac u cijelosti ne podmiri kupoprodajnu cijenu i sve eventualne sporedne troškove.
7.2. Dok ne postane vlasnik, Kupac ne smije robu otuđiti, dati u zalog ili je na bilo koji drugi način opteretiti.
8.1. Na sve odnose između Prodavatelja i Kupca primjenjuje se isključivo pravo Republike Hrvatske.
8.2. U slučaju spora koji se ne može riješiti mirnim putem, stranke ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.
9.1. Ovi Uvjeti stupaju na snagu danom objave na web stranicama Prodavatelja i primjenjuju se na sve narudžbe zaprimljene nakon tog datuma.
9.2. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta. O svakoj izmjeni obavijestit će Kupce putem svojih web stranica.
I have read and agree to the website terms and conditions *